Tidligere indlæg

27.04.2010

Til Alle Og En Hver




                                          


Kære Du


Nu har jeg langt om længe fået bikset en lille stemningshymne sammen selv. Jeg ved ikke om det nogensinde ville blive offenligtgjort, men jeg er ovenud stolt af, at selv kunne skabe noget. Demoen, som det jo er, kalder jeg "Coco View". Det har måske taget omkring 4-5 timer at få lavet det hele og som sagt  taget i betragtning af, hvor meget jeg egentlig har gjort ud af hele nummeret, er jeg glad for også at kunne give jer læsere muligheden for selv at lytte til nummeret på jeres egen musikafspiller endda! Det er nemlig til fri download, så hent det endelig ligeså mange gange du lyster overhovedet.
Så hér lige nedenunder vil Du kunne hente nummeret med tilhørende coverbillede. Forresten er det mit kunsternavn Gryn, der står bag nummeret.


01 Coco View by Whale Waves "> 01 Coco View by Whale Waves




Kærlig hilsen


Whale Waves


3 kommentarer:

  1. Jeg er også stolt...og spændt!

    SvarSlet
  2. Spændt på meget og mere! Jeg håber virkelig på, at det går hen og bliver noget jeg vil satse på, men indtil videre foregår det lidt på amatør/semi/demo-niveau

    SvarSlet
  3. MÅ OGSÅ LIGE TILFØJE, at det VIRKELIG er på amatørstadiet, men er stadigvæk stolt af mit lille "værk"

    SvarSlet